INFORMATII GENERALE LEGATE DE LIVRARE
Toate produsele de pe site care sunt in stoc pot fi livrate la domiciliu prin curierat rapid. De regula acestea vor fi expediate a doua zi lucratoare, dupa ce comanda a fost inregistrata.
In cazul produselor care nu se afla in stoc sau care sunt facute pe comanda, durata de livrare se modifica, fiind anuntata catre cumparator prin unul dintre mijloacele de comunicare agreate.
Pentru informatii legate de un produs, disponibilitate si termeni de livrare, va rugam sa ne contactati:
- telefonic la 0736 57 33 87 , (disponibil si pe Whatsapp) Luni – Vineri 09:00 – 21:00; Sambata 09:00 – 18:00;
- printr-un mesaj pe formularul de contact de pe site;
- printr-un email la adresa: contact@cuscacaine.ro
Exista cazuri, independente de actiunile noastre, cand durata de expediere prin curier rapid poate depasi 48 de ore, cum ar fi in perioada sarbatorilor legale sau a altor evenimente speciale de tipul „Black Friday”.
Toate produsele noastre sunt livrate de urmatoarele firme de curierat: DPD, FanCourier, Sameday. Marfurile voluminoase care necesita transportul paletizat vor fi expediate prin firma Raben sau Pallex (in acest caz de regula se mai adauga o zi la data de livrare).
Comenzile efectuate Vinerea dupa ora 16:00, Sambata si Duminica se proceseaza incepand cu ziua de Luni.
Cand faceti o comanda pe site, va rugam sa o verificati cu atentie, in special datele de livrare si contact (numarul de telefon) la care puteti fi contactat atat de operatorii nostri, cat si de firma de curierat.
In cazul in care nu veti fi gasit la data si ora stabilite pentru livrare, se vor pastra bunurile comandate timp de doua zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi gasit, produsul comandat va fi returnat. Costul aferent transportului (tur-retur) va fi retinut din suma achitata de client prin comanda plasata, diferenta pana la suma completa achitata va fi restituita in contul bancar din care s-a efectuat plata initiala.
Livrarea produselor se face pana la poarta sau daca intrarea permite, in interiorul curtii. In situatia in care casa, curtea, blocul sau locatia sunt inaccesibile autoturismelor, livrarea se face pana la punctul in care se poate intra cu autovehiculul de livrare, – drum asfaltat sau betonat. Nu se pot face livrari pe drumuri neamenajate.
In cazul in care produsele/marfurile ajung in stare deteriorata, clientul are obligatia de a fotografia coletul si de a intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului/marfurilor la momentul livrarii. Clientul are obligatia de a contacta furnizorul de produse de indata ce a luat la cunostiinta despre produsele/marfurile deteriorate, prin mesaj Whatsapp sau prin E-mail la adresa contact@cuscacaine.ro insotit de pozele produselor deteriorate si copia procesului verbal incheiat cu reprezentatul firmei de curierat, dar nu mai tarziu de 24 ore de la data primirii produselor comandate. Orice reclamatie legata/cauzata de transport – cutii sau produse lovite, sparte, piese sau produse lipsa, etc facuta dupa termenul limita de 24 de ore de la data intrarii in posesia coletului in scris catre adresa contact@cuscacaine.ro va fi considerata invalida.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat clientului integral in momentul in care acesta intra in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre client, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator. Fara aceasta notificare, orice sesizare nu va fi luata in considerare deoarece se presupune ca ambalajele/produsul au fost deteriorate de catre client in timpul manipularii.
In cazul in care pachetul/marfa paletizata nu a prezentat urme de deteriorare la livrare, dar dupa deschiderea coletului ati descoperit probleme cu produsul (lovit, zgariat, indoit, nefunctional), aveti maxim 48 de ore la dispozitie sa ne raportati problema intampinata. Faceti cateva poze cu produsul primit si cu ambalajul acestuia din care sa reiasa cat mai bine avariile produse. Va rugam sa retineti ca nu acceptam acest tip de sesizari dupa 48 ore. Orice sesizare dupa trecerea acestui interval sau montaj nu va fi luata in considerare deoarece se presupune ca piesele s-au deteriorat in timpul montajului/manipularii/depozitarii.
I. LIVRAREA PRODUSELOR
1. Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare. În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singură livrare în momentul in care toate produsele sunt finalizate si pot fi pregatite pentru expediere.
2. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din plexiglas).
3. Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.
4. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, (cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc.), acesta va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1). Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice.
5. Termenele de livrare variază în funcție de produs si complexitatea acestuia. In cazul in care apar situatii exceptionale care duc la depasirea termenului de livrare comunicat initial, Vanzatorul va instiinta Cumparatorul, urmand ca acesta sa isi dea acordul cu privire la noul termen de livrare, iar in cazul in care Cumparatorul nu este deacord cu noul termen de livrare, comanda va fi anulata si contravaloarea produsului restituita in maxim 30 de zile calendaristice.
6. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.
7. Anumite produse care au dimensiuni si/sau o greutate mare vor fi expediate prin firme de curierat specializate in transportul marfurilor paletizate cum ar fi Raben sau Pallex si se vor livra dezansamblate pentru a putea fi transportate in siguranta.
8. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
9. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
10. Vanzatorul nu poate garanta si nu garanteaza un termen de livrare, dupa preluarea coletelor de catre curier nu mai are un control direct asupra termenului de livrare.
11. Orice probleme cauzate de transport- cutii sau produse lovite, sparte, lipsa etc trebuie anuntate pe loc sau in maxim 24 ore , in scris, curierului si catre cuscacaine.ro si fotografiate partile deteriorate
12. Orice reclamatie legata/cauzata de transport – cutii sau produse lovite, sparte, piese sau produse lipsa, etc care nu este facuta in 24 ore in scris pe adresa contact@cuscacaine.ro nu va mai fi preluata/prelucrata
13. Livrarea produselor se face de firma de curierat pana la “usa blocului” respectiv la “poarta” in cazul locuintelor tip casa. In situatia in care casa, curtea, blocul sau locatia sunt inacesibile autoturismelor, livrarea se face pana la punctul in care se poate accesa cu autovehiculul de livrare, drum asfaltat sau betonat. Nu se pot face livrari pe drumuri neamenajate. De asemenea nu se pot face livrari in localitatile din Delta Dunarii ce au acces doar pe calea apei. In aceste locatii livrarea se face pana la punctul maxim de acces rutier.